Tengah feeling-feeling ingat zaman haji 2011 walau skang dah 2014. Mentara ada umur berazam nak coretkan sampai abis. Tapi takde mood. Eh?! Ya Allah dah 2015! 2016? Fuh

Wednesday, February 18, 2009

surat khabar

surat khabar.
ayah aku pembeli surat khabar harian.setiap hari beli.

pagi-berita harian/utusan
tgh ari-metro/the star
petang-sinar?harakah?perdana?
semua beliau beli.

mungkin aku terpengaruh dengan ayah aku ,tanpa sedar aku pun sekarang sudah ada suratkhabar sendiri.beli sendiri tu.

awal2 dulu baca 'kosmo' asma je.aku tak penah baca paper penuh kontroversi itu dulu2.yang selalu aku baca berita harian. Berita harian penuh politik takde kontroversi mcm kosmo.aku pun sudah mula belaja baca kosmo.

tadi beli kosmo.segan dgn orang.
sebab di front page nya.

'gamba adun tersebar'

aku lipat dua dan kepit di bawah tangan.
sambil minum susu kotak strawberi.

4 comments:

Ami said...

Aku pun kaki paper. Aku pantang kalau tak baca paper. Macam jadi bodoh. btw, sori lama tak jenguk. Sibuk!

Petiais said...

ami,
agak la, mcm ngok skit kalau tak baca.dulu..'kamu ni baca la pasal dunia.itu di tengok dulu'.gossip pun menarik ape

Anonymous said...

petiais tukang beli paper.SUNtek tumpang bce..rutin harian sbg penyebok..

Petiais said...

SUNtek,
o.lepas ni aku baca online paper je.