Tengah feeling-feeling ingat zaman haji 2011 walau skang dah 2014. Mentara ada umur berazam nak coretkan sampai abis. Tapi takde mood. Eh?! Ya Allah dah 2015! 2016? Fuh

Monday, February 23, 2009

kursus pra-perkahwinan


Siapa nak kahwin?


Kursus Pra-Perkahwinan


Tarikh:28 Februari & 01 Mac 2009
Tempat: Dewan Semarak, APMUM**

Ahli PMAPIUM***(RM 50)
Bukan ahli PMAPIUM (RM 60)
Orang Luar (RM 70)

Anjuran: PMAPIUM & JAKIM

Sebarang maklumat, sila hubungi:
Muslimeen: Sobirin:: 012-4522877 @ Mahmud:: 013-2454365
Muslimat:: tett *takut aku nak letak.pompuan punya nombor ni pantang betul kan?

Tarikh akhir daftar:26 Februari 2009


**APMUM- Akademi Pengajian Melayu Universiti Malaya
***PMAPIUM-Persatuan Mahasiswa Akademi Pengajian Islam Universiti Malaya
ada budak depan bilik aku gesa aku pegi kursus kahwin.3 kali.lebih 3 kali ajak , haram. kali ke-4 dia bagi flyers suh kasi kat budak fac aku. bijak.

4 comments:

Anonymous said...

baru sy tau.. awk nk g skrg ker?? series sy igt free..hahaha..haji bakhil gak sy ni hek..

Petiais said...

SUNtek,
aku ingat free gak.kalau free aku join.kalau berbayar aku pegi ngan tett aku.(eh tetibe ade censored)

org kata kalau nak pegi.pegi dgn tett kamu.sbb nanti kalau bergaduh.bergaduh pakai ilmu guru yg sama.

Anonymous said...

org tu syla petiais..hahaha

Petiais said...

SUNtek,
aku tak terlalu tua sehingga lupa orang itu adalah kamu.i tak pegi la.tett takda lagi.he3