Tengah feeling-feeling ingat zaman haji 2011 walau skang dah 2014. Mentara ada umur berazam nak coretkan sampai abis. Tapi takde mood. Eh?! Ya Allah dah 2015! 2016? Fuh

Wednesday, February 18, 2009

kelmarin


'i'll call out your names, to test whether you understand or not'


'petiais!'

labu tgk aku.aku tgk lecturer.lecturer tgk aku.

'petiais!'

'is it petiais or petiais toshiba?'
memandang semula pada kertas attendance di tangan.
'petiais?'sambil melihat aku untuk memastikan samada betul itu nama aku.

'oo.no.'sambil tersengih
'oohh.'sambil dia turut tergelak sendiri.

'so petiais is not here?ok. syakila.'

'hmm.(-_-") labu apasal dia tak suruh aku je jawab?'.

4 comments:

Anonymous said...

beb.series x phm ape awk tulis.hahaha..bkn lumpy tp bkn saksi kejadian tu..jd blur aa..lumpy gak tu kn??

Petiais said...

SUNtek,
baca la banyak kali sampai paham.eh lumpy bukan eja gini ke? lampi-lambatpickup.

Anonymous said...

sy tgk cte lampi, gajah yg telinga besa tu..tu yg eja gtu..

Petiais said...

SUNtek,
aku rasa mungkin kau nak sebut bambi,tapi bambi cerita rusa.gajah itu cerita dumbo.