Tengah feeling-feeling ingat zaman haji 2011 walau skang dah 2014. Mentara ada umur berazam nak coretkan sampai abis. Tapi takde mood. Eh?! Ya Allah dah 2015! 2016? Fuh

Tuesday, February 10, 2009

jangan2 kau menolak cintaku

puspa dan leni serta rakan dari jepang ke melaka.

seronok trip ke melaka?
bagus sekali!!(sambil menunjukkan ibu jari ke muka aku dan zeera)
souvenire manee??(zeera mencelah)
ohh.(muka leni terkejut seperti dia tertinggal souvenire zeera, lalu menyambung) ketinggalan di melaka!kihkihkih!

*puspa dan leni adalah pelajar exchange dari indon yg telah pergi ke beberapa tempat hanya dgn bas tambang


------------------------------------------------------------------------

jason's class

kelas jason dari pukul 4-6.tapi jam kat makmal komputer aku tatap dah 6.10 pm.
kami berempat. adi, yani aku sha.duduk dalam satu line.

adi:gerak ke sana.gerak ke sana.

sambil duduk dgn beg tersandang di belakang ,kakinya menolak2 kerusi beroda ke kanan.lalu menolak yani ke kanan.
adi dan yani bergerak ke kanan menolak aku.

lagi adi yani aku bergerak ke kanan menolak ali.
lagi adi yani aku sha bergerak ke kanan bergerak bersama2 sambil jason di hadapan turut terteleng2 ke kirinya melihat kami sambil mulut tak berhenti2 memberi penerangan.

jason:i think we can stop until here for today.

*jason lecturer yang sangat baik


No comments: