Tengah feeling-feeling ingat zaman haji 2011 walau skang dah 2014. Mentara ada umur berazam nak coretkan sampai abis. Tapi takde mood. Eh?! Ya Allah dah 2015! 2016? Fuh

Friday, February 27, 2009

poster presentation



semua orang tempek poster kat tepi dinding lecture hall.
aku nye simple2 je.tak perlu skill tajam.skill ala kadar pun boleh. ya lah kalau dah memang aku yang tukang buatnya memang tak ada skill luar biasa kan.(apa ra)

aku tgk kawan2 aku punya poster.ala2 keteknologian gitu.aku nye biasa-biasa aja.kalau dah otak budak-budak. kebudak-budakan la jadinya. rasa kecik sekejap. tapi bak kata adi 'ada aku kisah?'

'nampak girly' kate pair aku, dia suka
'oh ke?'

aku malas nak pikir pun kalau ye aku nye poster cikai je.kate kawan aku;cara aku lain, cara labi lain, cara si polan lain , cara si labu lain.(sebenarnya kawan aku minta tunjuk ajar dlm photography.kat atas tu salah satu gamba wedding aku penah tangkap.aku ckp pada dia aku tak byk experience)

poster aku simple.aku pun tak pasti apa aku kena explain banyak2 ke? jadi aku explain simple2 je pada lecturer, beliau kata

'i like this poster,hmm, it looks girly'(sambil angguk2 berfikir penuh mendalam)
beliau perempuan.


tools used: flash mx :: adobe photoshop


No comments: