Tengah feeling-feeling ingat zaman haji 2011 walau skang dah 2014. Mentara ada umur berazam nak coretkan sampai abis. Tapi takde mood. Eh?! Ya Allah dah 2015! 2016? Fuh

Friday, February 06, 2009

kamu

apa rasa kamu kalau kamu tahu teman baik mu sendiri menikam belakang kamu?

'awak.awak pernah kena tikam dgn kawan awak sendiri tak' bertanya penuh tanda tanya
'hah!siapa tikam awak?!petiais ke?!'

tatkala runsing setelah mendapat tahu perihal cerita buruknya di ada2kan, maka teman sebilik menjadi tempat lampias.

'kak.geram nya saya dengan dia ni'
'hah?siapa?'
'hm.kalau akak tau mesti akak terkejut'
'hah? siapa? petiais?!'

*masih berpegang pada kata2 bunga rampai 'biar rupa begitu,tapi hati baik'

aku:muka aku muka jahat sangat ka?
zeera:e..ar..taklah(muka serba salah nak respon)
aku:haah muka aku la muka fitnah,muka tikam blakang
(gelak mereka.zeera sha dan asma)
aku:muka sorok seterika
(gelak asma bertambah kuat)


2 comments:

Ami said...

Hari-hari kena tikam duk kat pejabat ni. Ciss

Anonymous said...

ami,
kau patut cuba beli pistol.