Tengah feeling-feeling ingat zaman haji 2011 walau skang dah 2014. Mentara ada umur berazam nak coretkan sampai abis. Tapi takde mood. Eh?! Ya Allah dah 2015! 2016? Fuh

Thursday, February 19, 2009

sim card rejected

alamak!

'angah call ayah mintak ayah stopkan line orang'
'hah'
'phone orang hilang'
'eiii'

-------------------------------------------------------------------

pagi tadi, bangun 6.15 pagi. terus menghadap laptop.laptop sudah terpasang semalaman.

jam 9 pagi.sunyi je bilik.aku rasa ada sesuatu yang kurang kena pagi ni.

'handphone?'
baru sedar aku bangun pagi tadi tak ada bunyi dia.mata mencerlang melihat katil.mungkin jatuh dek terkena hentaman sakit hati.seluruh bilik digeledah.telefon tangan aku hilang.ah!habis lah.kalau ada yang terambil ,beraya sakan lah dengan telefon aku yang kreditnya tiada limit.

sebelum ke kelas.aku cuba ambik sepusing dua ke tempat yang aku pergi malam tadi.
malam tadi ada meeting. ya.aku jumpa di celah sofa.
tak sampai 2 jam.

'tak pe lah esok je la ckp ngan ayah connect balik line
, karang kene marah.hehe.takpe jimat duit.ok la tu untuk beberapa hari kan.'

-----------------------------------------------------------------------------

'agak2 akak aku dpt tak mesej aku?' dalam cubaan utk mengkhabarkan penemuan semula telefon tangan.

petang nya. 'aaa sim card aku dah disconnected!akak aku tak dpt mesej tadi tu!'

labi: hah?!disconnect

labu: haha.disconnect tuu



'maksud aku line la'

2 comments:

Bunga Rampai said...

Awak ada 4 telefon ke?
Wah, cayalah!

Salam :)

Anonymous said...

bunga rampai,
taklah.nak menunjukkan hp cikai je yg byk berjasa, konon2 org curi.tolong ar~(cakap pada diri sendiri) =P