Tengah feeling-feeling ingat zaman haji 2011 walau skang dah 2014. Mentara ada umur berazam nak coretkan sampai abis. Tapi takde mood. Eh?! Ya Allah dah 2015! 2016? Fuh

Saturday, April 25, 2009

Piano buat Kau Jelita


habis discussion

senang tak main gitar ?(sambil buat gaya yo o o main gitar)
dua-dua kawan lelaki aku tengok aku.muka macam bingung. tadi bincang pasal calculation tiba-tiba keluar topik gitar.soalan itu aku tujukan pada yang seorang.dengan muka mengantuk

senang je.
owh.
apasal?
takde saja tanya.aku tau main ni je. sambil tangan aku lunjur ke depan.dengan jari seperti memetik2 sesuatu dengan beria-ria.

owh kau main tu, aku tak tau yang itu.aku tak faham maksud dia tapi jari aku masih lagi memetik2 sesuatu
hah?apa?piano? teka yang seorang lagi yang mendengar dari tadi.
eh apa plak piano!aku cakap aku tau main ni je.dua-dua tengok aku macam tak paham.
main nii.alaa kau baringkan gitar pastu kau petik2 la. sambil tangan aku lunjur ke depan sekali lagi sambil jari memetik2 dengan mulut tersengih2.



2 comments:

Ami said...

Hahaha..bukan salah 2 member ko tu salah faham. sape² pun mmg akan ingt piano la petiais!

dry ice said...

ami,
tengah bergurau sebenarnya.diaorang yang ambik serius.haha