Tengah feeling-feeling ingat zaman haji 2011 walau skang dah 2014. Mentara ada umur berazam nak coretkan sampai abis. Tapi takde mood. Eh?! Ya Allah dah 2015! 2016? Fuh

Thursday, April 09, 2009

de rian!




tak ada surprise


petiais:
happy birthday to youu happy birthday to youu happy birthday to bosss happy birthday to youuuu

boss: mekasih :P

hari ni birthday kembar aku. dah 21 dah dia.
tak mampu nak buat surprise la boss.
kalau nak kejutkan ko dengan mengepos laju baju keluang man.
tak rock la, karang nak tulis alamat kene tanya ko jugak.
nak tanya kawan2 ko.kene merisik dari ym ko jugak.

dulu aku kumpul kawan-kawan aku mintak depa nyanyikan through phone. la ni banyak assignment la. suka buat kejutan (sengih). seronok bila tengok orang seronok. hanya seorang je yang tak terkejut dengan kejutan.



'ayah ini kek birthdayyy ayaaaaahh' muka dah semangat habis dah sengih suka.
akak aku pun menyengih jugak nih.

'(sepi, sambil mata menoleh ke kirinya, tangannya berhenti menyelak suratkhabar.sepi.pandang semula suratkhabar)'

aku tahu ayah aku malu. dia suka tapi malu nak tunjuk
(yo o o je aku tafsir.alah ayah aku, aku kenal la!)





No comments: