Tengah feeling-feeling ingat zaman haji 2011 walau skang dah 2014. Mentara ada umur berazam nak coretkan sampai abis. Tapi takde mood. Eh?! Ya Allah dah 2015! 2016? Fuh

Sunday, April 19, 2009

aku ada facebook

facebook

dah lama dah ada benda alah ni. for the sake of nak tengok gamba yang akak aku upload kat facebook dia.pastu tak pakai dah. sebab aku tak pernah faham dan nak memahami aturan susunan dalam facebook tuh.

tak lama lepas tu ada kawan aku sebarkan.katanya facebook ni sokong israel.sebagai seorang yang sangat say NO NO NO TO ISRAEL! aku memang tak pernah nak sign in lagi. tak terfikir pun.

setelah sekian lama aku pernah login sekali sebagai ahli facebook. tiba-tiba bertanya lah sahabat aku yang jejaka ini.'kau ada facebook?''ada. tapi tak berapa sangat ngan facebook ni''bagi ko punya facebook kat aku'.'alah kau search je nama penuh aku'(walaupun aku tahu for sure la dia tak tahu nama aku, lalu aku taipkan)'nah ko copy paste je nama penuh2 ni, jumpa la nanti'

tidak lama kemudian. memang betul dia add aku. dalam hati aku dah berbelah bagi.'alamak mana boleh langgar prinsip!' jadi aku biarkan je request tu. dah berapa lama aku biar kan request tu sehingga aku pun lupa. tetiba nak check email jason. ternampak email faris 'eh lama dah aku biarkan.'.Dengan niat hanya satu, nak menjaga hati kawan. Aku login untuk accept faris as friends.

rentetan itu, kawan aku, silap. KAWAN-KAWAN aku dah makin ramai add aku.

Dengan niat nak jaga hati kawan. aku sudah login beberapa kali.


No comments: