Tengah feeling-feeling ingat zaman haji 2011 walau skang dah 2014. Mentara ada umur berazam nak coretkan sampai abis. Tapi takde mood. Eh?! Ya Allah dah 2015! 2016? Fuh

Monday, April 13, 2009

saya direct orangnya .

..............................................................................
............................................................................


kalau terjadi sesuatu.


selagi mereka percaya aku. aku sudah ok :). tak kisah apa orang lain anggap.
juga dua orang kawan lelaki aku. kalau mereka masih percaya aku. cukup untuk aku.


*apa rasanya hilang ingatan?

"I use emotion for the many and reserve reason for the few."
-Adolf Hitler-


5 comments:

Ami said...

Kenapa tukar² url?
Aku ingt siapa la ni. ciss

dry ice said...

ami,
sbb tak terbocor pada org yg aku kenal kot. maka aku tukar.

btw, aku purposely masuk page kau while aku login as blogger.tak tau camana nak inform (-_-*)

dry ice said...

sbb *terbocor

artisticklytouch said...

eh, best siot lagu tuh....

tukar url eh...nanti aku update kat link aku

dry ice said...

artisticklytouch,
yup, teringat cerita the pianist