Tengah feeling-feeling ingat zaman haji 2011 walau skang dah 2014. Mentara ada umur berazam nak coretkan sampai abis. Tapi takde mood. Eh?! Ya Allah dah 2015! 2016? Fuh

Monday, August 31, 2009

Kad dari Aku untuk En Ramadhan

sempena masuk ramadhan. banyak sms ucapan ramadhan masuk. hoho. aku sudah terbiasa, aku lebih suka balas dengan idea aku sendiri. tapi tu lah, sibuk sangat berfikir nak balas pantun apa sampai terlupa, sudahnya aku tak reply semuanya. minta maap ya teman2 jangan kecik hati. aduhai mula ramadhan aku sudah kutip dosa, ;P.

di samping nak balas ucapan ramadhan aku dapat tru internet. aku design kan satu kad. sebab aku tak gemar pakai kad yang ada kat internet. sudah siap aku send pada sahabat itu, baru aku teringat. aku masih terlupa nak balas sms ucapan ramadhan kawan2 aku . hoho.


kad tahun kelmarin.


kamu teringin jadi model?
untuk tahun depan.ha3.

-----------------------------------------------------------------


'kau tak suka, cakap direct sudaa.'

aku tahu dalam perempuan itu tidak suka dingurat lelaki itu, aku rasa dia suka jugak. kalau tak, kenapa perlu dibalas smsnya setiap saat. yer dak? diajak borak, dilayan berjam-jam. tepuk sebelah tangan takkan berbunyi(angkat kening). baru-baru ini lelaki itu tanya perempuan itu, 'baju raya tahun ni warna apa?'.



ada sapa2 nak warna baju raya sama dengan aku?

No comments: