Tengah feeling-feeling ingat zaman haji 2011 walau skang dah 2014. Mentara ada umur berazam nak coretkan sampai abis. Tapi takde mood. Eh?! Ya Allah dah 2015! 2016? Fuh

Thursday, September 10, 2009

baju kurung Corak kampung.

confidence level aku below zero.kalau boleh invisible. aku mungkin akan jadi hollow woman setiap hari utk ke office.

hampir seminggu cubaan utk pakai baju yang sudah outdated fashionnya, lain jadinya.
'hm. baju apa yang tak menarik ya.'baju kurung bercorak kekampungan.Aku kira corak dia dah outdated.

makcik1: lawa baju. (mungkin cubaan bermanis mulut.baju ni ada kilat2 sikit.takut betul aku semua tgk aku. dah la aku tak iron baju tu.hahaha)
pakcik 1: ha. lawa baju hari ni. (mulut lelaki lagi la aku tak ambik kisah)
makcik2: dah duduk unit atas, baju kamu lawa2 ya sekarang(unit atas kuat berfesyen.aku terkecuali ek)

esoknya aku cari lagi yang kurang menawan.
makcik3: hah yana.lawa baju.(bagi aku baju yang aku pakai ni macam langsir.serius!)

ya ampun.
aku sudah tidak ada deria fesyen.
aku sudah BUTA taste.
RASA blind. macam buta.

----------------------------------------------------------------------------------

dulu aku pernah cakap pada faris(sahabat). 'aku teringin nak jadi orang yang tak banyak fikir. macam dia(faris). pikir diri sendiri je' hehe. Jgn marah faris, nabi pun layan gurau tau.

Sejak berdikari, sorang2 aku kat tempat praktikal. Aku sudah jadi semakin lurus bendul. Zeera aku rasa aku sudah ambik position kau, dan kau sudah ambik position aku. Selamat maju jaya lah berfikir masalah dunia ni. ;P

Hari itu, aku disindir. Aku hanya sedar aku disindir 2 hari kemudian.haha. Aku siap boleh jawab selamba lagi kata2 kakak tu dengan riang rianya tanpa terfikir ayat yang ditujukan pada aku ada makna disebaliknya.lampi sungguh. berbeza sungguh dgn aku yang dulu, kalau dulu pantas je aku sedar, diri disindir.

kau tau lampi tu apa?


lampi betul la kau ni.

6 comments:

KikiLala-Shawls said...

aku suka blog ko kali nie~! way to go! :) 2 thumbs up! weeee~

SUNtek said...

yela kat sni xde awk berfikir tuk sy n kat sne xde sy tuk awk berfikir kn fikir2 kan la..h0h0h0

SUNtek said...

yela kat sni xde awk berfikir tuk sy n kat sne xde sy tuk awk berfikir kn fikir2 kan la..h0h0h0

SUNtek said...

yela kat sni xde awk berfikir tuk sy n kat sne xde sy tuk awk berfikir kn fikir2 kan la..h0h0h0

SUNtek said...

hahaha..4 kali send..tenet sni lumpy aa..ari nk kuar tp (frust test td) + (jth terseliuh) + (ujan lebat) =(cam x bg pegi jer)nk pegi jugak!!

petiais said...

qela,
salam ramadhan ;D

zeera,
ko apasal. sampai byk kali post benda sama, aku takde la lampi sgt.tak yah la perli cet. hehe