Tengah feeling-feeling ingat zaman haji 2011 walau skang dah 2014. Mentara ada umur berazam nak coretkan sampai abis. Tapi takde mood. Eh?! Ya Allah dah 2015! 2016? Fuh

Sunday, May 03, 2009

graviti maki


*$^*&^&^%$@#%@#$

pada caption ym tertera frasa di atas. menyebabkan ada kawan aku seorang ni curious tapi buat-buat macam tak de hati nak korek misteri itu.

hewrin2: itu perkataan yg kena censored ke?
dyingice: geram
dyingice: tapi bukan caci maki
dyingice: saja nak taip
hewrin2: ooh..

hewrin2: kira mmg biasa la kau taip simbol2 keyboard secara rambang?

dyingice: ya nampak nya begitu la
dyingice: kenapa kau fikir apa
hewrin2: aku fikir kau tgh maki hamun org
dyingice: aku tak pandai maki org
dyingice: paling teruk pun
dyingice: b*d*h
dyingice: tu je aku tahu
dyingice: ada yang lain ke
hewrin2: ada ada
hewrin2: contohnya
hewrin2: *****
hewrin2: dan ada juga ******
hewrin2: and fave aku...
hewrin2: ********!!!!

dyingice: oh
dyingice: nampak lebih sopan aku kira
hewrin2: betul2
dyingice: sbb semuanya sama saja rentak nya
hewrin2: kira mcm kita biar org yg kita maki tu isi sendirila
dyingice: bagus jugak
dyingice: tapi kalau secara face to face
dyingice: kau expect aku sebut apa dgn org yg digeramkan
hewrin2: hmm...
hewrin2: tak elok la maki hamun org..
hewrin2: tak baik
hewrin2: aku x pernah maki hamun org
hewrin2: (yg lagi besar badannya dari aku)

dyingice: mungkin ak patut sebut
dyingice: hey kau!
dyingice: bintang bintang bintang bintang bintang betul!!
hewrin2: hahaha...
hewrin2: cubala...
hewrin2: mungkin tak mendpt respons yg menggalakkan kot

dyingice: takpe lah
hewrin2: yg kau nak maki hamun org knp??
hewrin2: bukan ke kau ni baik dgn sume org ke?

dyingice: mana ada maki hamun
dyingice: kan tadi aku kira aku dah sebut
dyingice: aku saja mahu taip *$%&%$^*&%^@$%#
hewrin2: oh ye...lupa..

--------------------------------------------------------------------------------------------------

apa yang penting?
KERJASAMA!


aku potong masking tape dengan sha. sha pegang hujung masking tape . dia tarik perlahan-lahan sehingga panjang yang hampir 1 meter setengah aku mintak sha stop tarik. aku dan sha masing2 berdiri. tangan kiri aku pegang gelungan masking tape.tangan kanan pulak pegang gunting.elok aku nak gunting. terjerit sha dengan faris.

'HUAAAAA!' dua-dua menjerit tengok aku.aku macam bingung. kenapa?
'huh?kenapa?' aku tengok faris datang dekat pada aku dengan menghulurkan tangan nak pegang kan tape yang aku nak gunting. seraya berkata.
'jatuh la nanti bahagian kau gunting tu.' muka aku bingung, kurang tangkap apa yang cuba diisukan.agaknya dia tengok aku blur. dia pun menyambung.
'graviti kan?' sambil angkat kening.

*sangat hek ele la mamat itu(ceh).aku sudah ada cara aku sendiri macam mana aku nak sambut hujung yang bakal digunting menggunakan tangan yang sama.tahu macam mana? aku fikir aku nak gunting 1/2. dan kemudian aku lekat kan bahagian yang tergunting tu pada jari yang free sambil menyambung gunting lagi 1/2.

1 comment:

SUNtek said...

dak tu mmg lawak aa..tp x tau npe ade x ley mashuk ngn dier..