Tengah feeling-feeling ingat zaman haji 2011 walau skang dah 2014. Mentara ada umur berazam nak coretkan sampai abis. Tapi takde mood. Eh?! Ya Allah dah 2015! 2016? Fuh

Tuesday, June 05, 2007

bagusnyer aku!

bersama cik L

ari nih ..aku pandu buat 10 minit pertama..ade ar kene tegur..pastu senyap je..senyap lagi
aku:wah .aku tak kene tegur(tak kene marah ar)
cikL:........
aku:(apasal senyap je?aku pun heran.aku kerling sikit ke kiri.tak nampak.tak per ar biar ar)
cikL:............
aku:(dah dekat stgh jam dia senyap je..bagusnyer aku bawak ari nih..sambil mulut tersenyum berlagak..WAHAHAHA)
cikL:.........
aku:(tak puas ati.bosan le plak senyap je tak kene marah.haihh.aku toleh sikit.ceh!cis.blh dia biar aku bawak sorang2.ni baru kali k3 aku bawak.gile ar dia)

aku tgk cik L dah terlentok sambil mulut ternganga sikit.

16 comments:

Butaseni@Wan Raja said...

salam,
pesal cik l slalu marah kau drive?kau bawak mcm drunkdriver ke?
aku jugak kalau outstation dgn boss aku sampai merah telinga aku.bising mak aku pun tak mcm tu.aku paham lu mesti tention hehehe

Bunga Rampai said...

Salam,

Oh oh, belajar memandu sekarang...tahniah :)

Dah terbayang nak beli kereta apa? ;)

Anonymous said...

butaseni,
agaknyer dia jeles tgk aku bawak cam kat litar sepang tuh..saje je dia marah2 tuh.hehe

bungarampai,
hehe..ingat tak nak ambik skang tapi tgh lapang nih..tuh yg ambik..malas gak nak g class sbnornyer ..hehe

hitomi said...

time blajar drive mo ambik lesen dulu selalu lawan cakap tutor...nasib baik lulus..hehehehe...so, gud luck ;)...ada lesen nanti bulih bawa sy jln2 ;)...

Anonymous said...

hitomi,
cikL tu mmg garang tahap gaban.tapi lepas g aji dia cool skit..rase nak lawan tak le ade..prefer diam je n senyum..:)

blackpurple @ jowopinter said...

Tahniah. Sekurang-kurangnya tak pakai 'lesen terbang' nanti. :D

Butaseni@Wan Raja said...

dia marah sayang bro hihihihi,
salam bro

Petiais said...

bp,
tak bercite :)..hehe

butaseni,
kehkehkeh..oh tidak

tegezoot said...

butaseni kalau bawak kereta pasti akan membuatkan aku mabuk2!

Anonymous said...

tegezoot,
aku glabah skit keta yg mcm tak de meter laju nih..huihh(zikir2 sambil geleng kepale)hehe

zwitterion said...

dl masa ambik lesen, bl dah pandai sket bawak..lampu merah pun terlupa nak kena berenti..pastu kena marah dgn cikgu..haha

zwitterion said...

dl masa ambik lesen, bl dah pandai sket bawak..lampu merah pun terlupa nak kena berenti..pastu kena marah dgn cikgu..haha

Anonymous said...

zwitterion,
haha aku pun kene marah tak berenti..signal pun tak kasi.sukati aku je

Anonymous said...

zwitterion,
haha aku pun kene marah tak berenti..signal pun tak kasi.sukati aku je

Anonymous said...

huaaa bapak susah nak comment haiyakkkk!!!DUSH!

Anonymous said...

huaaa bapak susah nak comment haiyakkkk!!!DUSH!