Tengah feeling-feeling ingat zaman haji 2011 walau skang dah 2014. Mentara ada umur berazam nak coretkan sampai abis. Tapi takde mood. Eh?! Ya Allah dah 2015! 2016? Fuh

Wednesday, May 30, 2007

alahai

cikL ajar aku drive

first class.
aku dtg lambat.
sampai2 aku blur tak tau nak jumpe sape.
tepon mak cik kat kedai:
aku:mak cik saya nih nak tanye
mak cik:ha iye ngape?
aku:saya...nii..dtg.. sini..patut.tt..jumpe sapee??

dalam keta
cikL:bagi signal kiri
aku:ok(tgn bagi signal kanan)chit!

cikL:ok bagi signal kanan
aku:okeh!(tgn bagi signal kiri)chit!chit!

cikL:okeh skarang tgn kiri jam 12(nak belok nih ade selekoh ke kanan)
aku:(aku seluk tgn kanan jam 12)
cikL:heh!tgn kiri! kite nak pusing kanan nih
aku:aduhai

cikL:ok berenti..pelan2 tekan brek..clutch tekan slow2 sampai abis..bla bla
aku:okeh..(aku tertekan pedal minyak.VROOOMM)
cikL:hmm

8 comments:

Unknown said...

mungkin cik L sedang menahan kesabaran dia.. kalau tak kena la ko jutsu ninja yang forbidden dari beliau.. hahaha...

Anonymous said...

orochi,
hehe..alah aku pun blajar gak forbidden jutsu..hehe..dia bengkek je ngan aku..tapi aku sengih je..hehe

Amiene Rev said...

haha forbidden jutsu... dengar kata, orochimaru sudah kembali 'hidup'... tetapi menerusi penjelmaan semula di dalam badan Kabuto.

eh.. kenapa tiba-tiba aku berbicara mengenai Orochimaru di sini... barangkali aku sudah terkena genjutsu...

Anonymous said...

amiene rev,
huiyO..ko bace komik ek?..komik byk kene sponsor..haihh org cam aku tgk bende free je..hehe

Intan and The Boys said...

wahh!!! blajar kete ye?

aku pon lebih kurang macam tu gak dulu..diduruhnye bagi signal ke kanan, aku bantai petik wiper..haha!

nasib baik lulus cukup2 makan..huuu...

salam kenal.

Anonymous said...

kurekure,
ko buat aku tersengih.kire aku ok lagik le..ko petik wiper.kahkah

Anonymous said...

kurekure,
lupe nak ckp.salam kenal

zwitterion said...

hehe..