Tengah feeling-feeling ingat zaman haji 2011 walau skang dah 2014. Mentara ada umur berazam nak coretkan sampai abis. Tapi takde mood. Eh?! Ya Allah dah 2015! 2016? Fuh

Friday, May 04, 2007

RD

Reader Digest(RD)..

mase kat hostel aku tak beli..hehe..kene pakai duit..mahal laks tu..kawan aku rajin beli..

aku akan pinjam dan bace sampai tertido.
pastu terbangun.
sambung balik baca.
pastu tertido.

bile aku kaji balik hidup aku.aku akan mcm tuh hanya bile bace RD.baca bende alah lain tak de ar bangun.sambung baca.tido.bangunsambung baca.tido.haha.tak tau ar sumpahan ape.nak tertido pun aku sanggup tahan mata nak baca.cam tak caya laks.haha buku sendiri pun tak de ar serajin itu.haha.habit itu sampai skang ade.

tadi tunggu asar.plan nak baca Quran.tapi ternampak the latest RD.bapak aku pelanggan setia RD.bulan nih tebal skit.yer duit yg perlu dibayar pun tebal skit juge.

pastu tertido.bangun.asar tak masuk lagi.sambung balik.tertido.sejam kemudian baru bangun.
cis dah pukul 5 30 .trus bangun semayang.

2 comments:

Anonymous said...

RD ada "hantu".

Anonymous said...

nbb,
saya pun syak gak..ilmu penarik.maner tau..

ceh byk le awak