Tengah feeling-feeling ingat zaman haji 2011 walau skang dah 2014. Mentara ada umur berazam nak coretkan sampai abis. Tapi takde mood. Eh?! Ya Allah dah 2015! 2016? Fuh

Thursday, May 03, 2007

kasut Ma~HaL



aku>>ayah.kasut org koyak.
ayah>>lagi?!
kakak>>le.kamu buat aper kat sane terok sgt pakai kasut.
aku>>hmm.(terkedu. tak dak alasan ape nak kasi.aku jalan laju,langkah pendek.)

dlm satu sem aku beli 3 pasang kasut.
kasut mahal? oh tidak aku beli yg murah.konon tak nak kuar duit byk. cis kambin tul.
ayah>>esok kite beli.beli kasut mahal(<
aku>>em.ape2 je lar.tak kisah asal ade kasut nak pakai gi kuliah.

tumit kasut aku retak.hm.ke terbelah?tak tau frasa mana yg sesuai.
kasut 1-tapak retak 2 secara horizontal
kasut 2-em.aku lupe mcm mane rupe kasut 2 aku.haihh
kasut 3-tumit retak.tempat tumit dlm kasut tenggelam
kasut mahal - tahan sehingga kini..kuikuikui
sem ke 2 aku pakai satu kasut je.KASUT MAHAL.hahaha

*aku tak suke beli bende tahan lame.sbb nanti susah nak beli yg baru sbb yg sedia ada tahan lama.

3 comments:

Bunga Rampai said...

Alah membeli menang memakai :)

Salam.

blackpurple @ jowopinter said...

Kau kena pakai kasut besi baru tahan ni kot...

Anonymous said...

bunga rampai,
hehe ;P

bp,
aku terpikir gak tapi tuh ar memandangkan cuaca kat m'sia nih tak seswai.aku terpaksa cancel