Tengah feeling-feeling ingat zaman haji 2011 walau skang dah 2014. Mentara ada umur berazam nak coretkan sampai abis. Tapi takde mood. Eh?! Ya Allah dah 2015! 2016? Fuh

Sunday, May 20, 2007

fobia

aku si pengecut..fobia gelap

mak cik aku dtg dari 'dulunya sbhg tanah malaya'..pakcik aku dah berada di tanah malaya dah..
maka mak cik bermalam dahulu di rumah kami sebelum ke rumah dia di sini..mak cik tiba malam..

malamnya..

mak:kamu tido sini temankan makL..makL kamu takut tido sorang
aku:(garu2 kepale..alahai ari nih kene tido awal lak..aku slalu tido kul 2@3 pagi)ha yer le
makL:makL takut tak de teman
aku:a yer ler nanti org dtg..tapi skang org ade keje
makL:ha yer le

pukul 2.30..
aku masuk bilik ..FUH!GELAP GULITA!AKU TAK NAMPAK JARI TGN AKU PUN!kecut kejap .. tgh aku meraba dalam gelap..tibe2 mak cik aku terbangun..

makL:hah?kamu nak tido da
aku:(tukar topik)gelapnyer ..makL tak ckp(aku pun cari lampu kecik warne hijao)org tak leh tido makL.takper ler makL tido dulu..nanti org masuk le tido

taknak tido dlm gelap nyer pasal..aku g tgk tv sampai kul 4 lebih ..baru terlelap depan tv..yer di bawah sinaran lampu kalimantang..

2 comments:

Bunga Rampai said...

Hehehe ... takut gelap?

Saya takut tinggi!

Salam.

Anonymous said...

bunga rampai,
salam.fobia tinggi.haha saya lagi teruk fobia tinggi gak..haih.such a looser..kat tempat tinggi dah ar start mual2..