Tengah feeling-feeling ingat zaman haji 2011 walau skang dah 2014. Mentara ada umur berazam nak coretkan sampai abis. Tapi takde mood. Eh?! Ya Allah dah 2015! 2016? Fuh

Sunday, June 17, 2007

godek

pc buat hal..aku godek2 sane sini..da rasa cam sengal..aku pun panggil ayah aku mintak tolong..

ayah aku pun start godek2
ayah:bla.bla.bla
aku:em em
ayah:bla.bla.bla
aku:......................
ayah:.....................
aku:......................

aku diam je tgk bapak aku buat keje..tetibe..

PLOP!

keluar satu instant message YM...dgn mesej ..

"kamu sudah married kah?"

11 comments:

Butaseni@Wan Raja said...

lepas tu,bapak lu sambung balik ke?atau berminat dgn soalan YM tu?

Anonymous said...

butaseni,
untuk hingusan seperti aku..soklan mcm tuh da cukup memalukan aku..

bapak aku tak minimize box chat tuh dia biar je kat screen..aku tau ..dia tunggu ayat seterusnye dari org tuh

artisticklytouch said...

lain kali kata kat ayah:

"Ayah, ada mesej untuk ayah.."

ingat, muka seposen yang konfiden jangan dilupa ha ha

Unknown said...

ah ha ha.. kantoi..

Anonymous said...

artisticklytouch,
kelakor..hahahaha ..aku rase mesti bapak aku blushing..pink2 gitu kalo aku buat camtuh..haha

orochi,
hahaha..bukan ar..aku sbnrnyer mintak tolong..aku dok korek citer pasal U kat indon..mane le tau kuar soklan camtuh

Anonymous said...

owh ko berYM ngan org dari indon lah ye? salam, tumpang masuk... =D

blackpurple @ jowopinter said...

Ha ha ha. Nasib baik bukan gambar biru yang keluar....

Mak Su said...

heh heh heh, sampai hang pc, rupanya nak masuk soklan cepuemas.. salam perkenalan virtual dihulurkan.

hitomi said...

kantoi...hehehehe....

Anonymous said...

org biasa,
uih chat ilmiah bukan tin kosong :)

blackpurple,
kalo itu yg kuar..huihh ntah le ap jadik..tapi..tak terbabit pun :>

mak su,
salam virtual diterima

hitomi,
hehe tak jugak..tak terbabit

kamarul,
salam kenal :)

Anonymous said...

org biasa,
uih chat ilmiah bukan tin kosong :)

blackpurple,
kalo itu yg kuar..huihh ntah le ap jadik..tapi..tak terbabit pun :>

mak su,
salam virtual diterima

hitomi,
hehe tak jugak..tak terbabit

kamarul,
salam kenal :)