Tengah feeling-feeling ingat zaman haji 2011 walau skang dah 2014. Mentara ada umur berazam nak coretkan sampai abis. Tapi takde mood. Eh?! Ya Allah dah 2015! 2016? Fuh

Wednesday, July 15, 2009

fes buk

aku dan adik beradik

id password yahoo kami adik beradik dah bukan rahsia. tapi angah bijak sikit. dia tukar2. tapi bukan dia je. aku pun. tapi takpe. kejap lagi bocor la tu bila beradik lain mintak.

boss: nak facebook skali password.(tengok tu. selamba je kan. mcm mintak apa je.)

aku: tun tak ramai kawan weh. malah sombong lagi

(aku tak segigih kawan aku. demi mahu skodeng dia add orang selamba dia je, senior tak kenal pun, peduli hape dia. Aku penyegan, sanggup aku menempel setia sebelah kawan aku yang dah add pelbagai manusia best untuk diskodeng. by the way, aku tahu boss nak guna fb aku utk tujuan yang sama. mintak maaf la, fb tun tak secantik yellow pages)

boss: tak tak. nak skodeng kawan orang

aku: li***$@$#@%#$% password #$%@# .(kau fikir aku nak tulis kat sini? entah apa2 karang korang letak kat fb aku.)

*sampai sudah aku tak update fb, bukan nya best pun. runsing lagi ada.

11 comments:

angah said...

tret tet tet tet *bunyi msg*..msg from boss

"dah register account(apa tah)"

balas balik..

"eh cemana ko login?"

die reply...

"password ko utk sume bende kan sama..heheh"

my password secret no more la beb..i tak rajin menukor

artisticklytouch said...

alah...aktif ar fesbuk

petiais said...

angah,
i rajin tukar sampai satu tahap. tun dah ada masalah nak log in. huahua

artisticklytouch,
ei kau nak tengok aku la tu.

angah said...

artisticklytouch,
tak kenal petiais ker? lerr..awat tak habaq..i ada fesbuk..i aktif fesbuk..u nak add i tak? *kenyit gatal*..i ada bykkkkkk gamba petiais..kuang kuang kuang

petiais said...

angah,
beb, laki orang tu beb

angah said...

petiais,
alamak ye ke? *eh! ko ingat agh kenyit gatal betul ker? astaga siti rahmahhhhh..istigfar!!;p*

artisticklytouch,
sorry offer ditarik balik *blush*.atas sbb keselamatan kerohanian offer ni hanya terbuka utk mereka yg bujang teruna sahaja *kenyit sopan comei*

SUNtek said...

angah,
yg pmpn xde ker tok dikenyitkn..?hohoho

Ami said...

Aah, tak paham aku orang yg main ms/fs/fb/tagged etc.
Entah apa yg bestnya entah.

petiais said...

SUNtek,
tak la weh. angah kenyit mata, sbb dia betul2 ingat apa aku cakap tu betul la.

ami,
sama la weh. tak penah paham.

Suntek said...

blog cmne?
ade org ckp psl blogger..kang klu sy cte smua blogger anti sy..muahahaha..tp bkn sy cte, org ckp da..

Petiais said...

SUNtek,
blog lain weh. blog macam2 jenis cerita kau baca.cerita baju cerita kasut cerita sarcastic