Tengah feeling-feeling ingat zaman haji 2011 walau skang dah 2014. Mentara ada umur berazam nak coretkan sampai abis. Tapi takde mood. Eh?! Ya Allah dah 2015! 2016? Fuh

Tuesday, July 14, 2009

cakap siang pandang2

SUDAH GAHARU CENDANA PULA, SUDAH TAHU BERTANYA PULA

melihatkan avatar kawan aku dengan seorang lelaki berkulit hitam.

weh sapa tu weh pakwe ko ke?
Z: eh heheh
eiii
Z: jgn tny
dah ada pakwe aaa.bape kali dah ada ni, tensen aku tengok
Z: ko ni kan
tak le bla ar ko,ce ajar sikit ilmu kat aku
Z: woi ape ko ni ceh
eleh tak ngaku lak
Z: cari sendiri laaaa(tak la plak aku desperate nak teman kan? coi la kawan aku)
Z: emm ni pakwe aku parents aku dah tau tp susah sket huhu
dah sampai rumah ke mamat ni, apasal? sebb lain jiwa kebangsaan ek?(macam afrika aku kira)sbb tu mak ko macam dgn patriotik nya cam teragak2
Z: hehehehehe

KALAU KAU BULAN AKULAH BINTANG NYA!

Z: name dier prince faraday
abis, kau princess satarday la?
Z: woit ko ni kan

AKU TAK BOLEH BAYANG ORG PROPOSE MCM DALAM DRAMA

wait wait soalan glamour sapa propose sapa?
Z: dier propose aku laaaa tp dier mmg baik sgt
eiii aku tak pernah kene propose. jeles gila(jgn2.aku bergurau dgn kawan aku je.jgn propose aku)
Z: dier lak yg suh aku jgn tgl semayang
haha
Z: suh aku pakai tudung
dia nampak ko dah ke arah kesesatan dia pesan awal2
Z: panas tuuuu( aku tak perasan lagi ni, apa yang terjadi. aduhai.)
'eh eh bini aku cam nak sesat' cepat2 tarik haha
Z: nasib bek ko jauh
ops(baru aku teringat. ya ampun)
Z: kalo tak dah lame aku pangggg
haha aku lupa kau free hair la

sorryy tak sengaja hehe ;P

tapi dia dah bertudung sekarang XOXO.


1 comment:

Unknown said...

mangkok ko yana..aku baru perasan post ni...siot jek..