Tengah feeling-feeling ingat zaman haji 2011 walau skang dah 2014. Mentara ada umur berazam nak coretkan sampai abis. Tapi takde mood. Eh?! Ya Allah dah 2015! 2016? Fuh

Tuesday, January 13, 2009

salah tema:jeles tahap gaban


aku masuk contest fotografi. sehari sebelum nak submit gamba.bod!aku salah tema.aku tanya kawan aku 30 hari sebelum submit.dgn dahi berkerut sambil memandang ke atas dia menjawab nature.


sehari sebelum submit.

adi:isk! flora fauna ni nak tangkap apa?
aku:(buat dek.sebab da setelkan masalah aku)
adi: tema mcm ni apa yang sesuai ha. 'flora faunaa'
aku:tema dia tuh ke?bukan nature ke?
adi:tak lah.flora fauna.

kelibut aku cari gamba.cis dan cis!aku tak leh hanta gamba yg aku suka ni.Gamba ni, di snap masa kawan aku tgh on the phone.harap maklum. gigi itu bukan milikku.gigi ku masih dipagar.

aaa.aku tak puas hati.hantar gamba entah ape2.cit2!!plak aku dapat tau yang menang johan punya gamba, cilok dari internet.hampes!depa ni tak pro langsung tak cek originality ke?!emo plak aku.



Bila aku tak menang kali ni.aku jebik je dalam hati.




2 comments:

Ami said...

first prize dapat baper?

Petiais said...

ami,
entah aku tk sure,dlm 500++ tak pun 600 kot