Tengah feeling-feeling ingat zaman haji 2011 walau skang dah 2014. Mentara ada umur berazam nak coretkan sampai abis. Tapi takde mood. Eh?! Ya Allah dah 2015! 2016? Fuh

Saturday, January 17, 2009

family day WET WORLD shah alam

nama je family day. keji plak rasenye tak join diaorg nye aktiviti. bukan aku keji.tiba2 aku rase aku da tua untuk join semua 2 ni. ;P . lagipun bukan family day ayah aku,akak1 aku nye day. saje aku ikut memeriahkan keadaan.

memula segan.tapi aku pakai alasan. tolak pelampung sufiya untuk aku main air. memula cam slow skit rentak. akak'2' aku sorang ni join gak. akak1 aku duduk kat tepi , alaa style mak2. tgk je anak main.anak sedara dia pun ade. nasib budak ni aktif.tak ar segan aku nak sliding2 pada slide yg ada.hehe.

bid:akak jom main tu
aku:ok

bid:akak jom main tu lagi
aku:ok
bid ambik turn, pair ngan aku, nanti pair ngan akak'2' aku plak. sbb sufiya pun kena ada orang jaga

ala aku rase org ingat aku budak form 1 pun kot.hilang segan.akak'2' aku pun lebih kurang aku je.

semua aku try.
slide atas batu.slide sorang2.slide pakai pelampung ngan bid.
pastu aku slide pada THE LONGEST WATER COASTER IN ASIA.

wuhoo.best ar gak.dah lama tak main bende2 gini. habis hebat ar aku main. menjerit walaupun tak ada sebab untuk aku jerit.saje kasi gempak pada bid.
tak lame lepas tu.duduk berendam je.

aku ajak sufiya main slide yang ade patung2 binatang tu.kategori slide terpendek. aku slide dgn sufiya kat depan aku.debussshh!!

bergolek2 aku dlm air sambil tangan aku maintain menolak sufiya setinggi mungkin.sampai kepala terhentak kat dasar kolam lagi.beria2 aku lemas.aku lemas selepas main slide terpendek kat asia.

------------------------------------------------------------------------------------------------

aku penat.aku duduk je.sambil berendam dlm air sampai paras mulut.kejap2 aku rendam tahan nafas.pastu aku timbul.lepas tu rendam lagi.timbul.lama aku leka merenung akak'2' aku melayan bid dgn sufiya.lama aku mcm tu. tiba2 rasa nak apungkan badan.terfikir untuk gerak ke ruang yg jauh dari pandangan org. elok je aku pusingkan badan ke kanan. ada budak lelaki tgh menopang tepi aku.agaknye malu bila aku tgk dia.dia pun buat2 gores2 lantai tebing.

'malunye.sure ingat aku psycho.tenggelam timbul tenggelam timbul'

-------------------------------------------------------------------------------------------------
*akak1adalah akak first
akak'2'merupakan akak 2nd
sufiya adalah anak akak1,bid pula nephew akak1

2 comments:

Ami said...

Dia tak mintak nombor ke?
Kau mesti sedih kalau dia tak mintak

Anonymous said...

ami,
tolong ar.ceh.tak la se desperate itu.hampeh