Tengah feeling-feeling ingat zaman haji 2011 walau skang dah 2014. Mentara ada umur berazam nak coretkan sampai abis. Tapi takde mood. Eh?! Ya Allah dah 2015! 2016? Fuh

Saturday, May 06, 2006

terharu

perjumpaan makan2 kali terakhir 2006


tempat:di rumah salah seorang teman(strategik)
masa : 2.00 pm (tapi pukul 3 baru nampak btg idung sumer org..aduhai)

syok kitaorg gelak2 tanpa ade beban ..dendam zmn dulu..hm...main game ..tangkap gambar..
sesi hati ke hati(wah cam hebat je bunyi wahahahaha)

sesi hati ke hati:

kawan 1:
aku jealous ngan ko sbb ko rapat ngan best fren aku mase memule tahun lepas(sambil pandang aku dgn mulut tersengih)

aku :
herk!eh.eh.eh.ko tak yah jealous ar aku rase aku pun ade dengki ngan ko sbb best fren kau tu.aku rasa budak tuh yg sbb kan kiter rasa camtuh dia yg masalah sbnrnyer(sambil angguk2 dgn yakin..hehehe sambil sengih)

kawan 4:
aku sronok masuk group korang..happy go lucky..bla..bla..dan sebenarnyer aku jealous dgn **** (sambil pandang aku)..aku tgk hidup dia sronok jer ..family pun syok2..tak tau lah serbe serbi seronok la hidup ****.

aku :sengih jer le..(tak sangka lak hidup cam aku pun ade org nak jealous..hm...aper yg best hidup aku yer?sambil mata mengecil otak berfikir dalam )


*sekarang aku lebih menghargai hidup aku lepas aku tau ade org jealous dgn hidup aku.em.hargai lah hidup korang.sbb ade org teringin kan hidup korang.

9 comments:

Sir Mute Key Chicks said...

wahahahahaa.Aku tak jealous lansung. wahahahahaha. Perlu ke nak jealous ngan orang lain?

*psst..aku kompiuslah..jantina kau male ker female?

Petiais said...

semut,
wahahaha tak per tak per ..aku tak suruh ko jealous dgn aku..wahahaha

sleepless,
tu la pasal aper je yg sronok idup petiais nih ntah..dingin 24 jam..haha

Sir Mute Key Chicks said...

kau serba serbi dingin.nafsu syahwat pun dingin juga kot.

kot.

blackpurple @ jowopinter said...

Aku jealous-jealous ni tak berapa main !
hehehe

Petiais said...

semut,
giler le ko nih semut,
akulah petiais yg sentiasa berzikir..wahahaha

blackpurple,
eleh ..wahaha

Unknown said...

aku jeles ngan peti ais satu jer... sejuk macam mana pun, dia tak yah pakai sweater... wah ha ha...

Petiais said...

orochimaru,
hahaha..aku baru demam..perit dude ..sakit tak tau nak ckp

kunci hilang said...

saya cemburukan kawan saya yang berpacaran dengan kawan saya yang seorang lagi. Dulu kami boleh keluar bertiga, sekarang saya risau digelar pengacau daun.

nota: cerita dongeng.

Petiais said...

kunci hilang,
haha jgn anggap diri mu pengacau daun tapi cupid haha..