Tengah feeling-feeling ingat zaman haji 2011 walau skang dah 2014. Mentara ada umur berazam nak coretkan sampai abis. Tapi takde mood. Eh?! Ya Allah dah 2015! 2016? Fuh

Wednesday, May 10, 2006

terbang

tengahari

selesai masak..mata aku menyorot ke arah sinki...semak..

mak:mari le makan dulu
aku :emmm(tgn tekun menyabun pinggan)

3 minit kemudian..

mak:mari le makan dulu..pinggan tu tak terbang punya
aku :pasal dia tak terbang ler org cuci ( hehehe )

sebelum nih aku pernah cadangkan pada mak...

aku :mak pinggan selalu jer menyemak dlm sinki..mcm maner kite nak kurangkan masalh nih?

mak:hm..(makan sambil pikir)

aku :ha!mak kite lepas nih kiter ambik daun pisang ..kite salai buat lapik makan..hehehe..mak pulak masak pakai tempurung kelapa..

mak:elok benor le tuh..karang ambik..

aku :ha?org le kene ambik yer?hm tak per la mak kite pakai pinggan je senang.. tak yah petik..

10 comments:

Unknown said...

boleh gak.. makan atas daun pisang, masak guna tempurung kelapa, minum dalam cawan buluh... haha...

Wirawan Terulung said...

hahahahhampeh!!!!

Anonymous said...

mak hang mmg pandai mengendalikan orang pemalas yang byk cakap mcm hang
hahaha

Petiais said...

orochimaru,
haha bagus ade sokongan di sini ..haha

wirawanterulung,
wahahaha nak join ko gak..wahaha

ron97,
hahah pandai lar ko ..haha

tuan tanah said...

beli dishwasher. :)

Sir Mute Key Chicks said...

eleh.baru basuh pinggan dah bising.haha.

*psst..cantik tak peti ais toshiba yang akak kau beli tu.kemsalam sama dia ya.haha

Petiais said...

tuan tanah,
satu hal plak nak ketuk bawah cabinet tuh..runtuh lak sat lagi..baper kali ketuk dah..hahaha

semut,
kecoh la hang ..hahaha

*psst..cool giler hahahaha

sleepless,
hahahaha mmg betul ..tapi ade jugak yg dilaksankan mcm baju skarang tak cukup kain mcm zmn batu dulu...wahaha

kunci hilang said...

esok-esok nanti mak boleh minta tolong cuci kain pula. :)

Petiais said...

kuncihilang,
tu la tuh..sib baik ade mesin basuh samsung ..wahahaha

Anonymous said...

Looking for information and found it at this great site...
Ferrari floor mat fire alarms Custom designed kitchen amateur cam sex web sheakley retirement plan home cholesterol test provogil modafinil