Tengah feeling-feeling ingat zaman haji 2011 walau skang dah 2014. Mentara ada umur berazam nak coretkan sampai abis. Tapi takde mood. Eh?! Ya Allah dah 2015! 2016? Fuh

Wednesday, April 05, 2006

huH?!

oh ye..
aku buat bende bodoh..

aku jalan2 ..nampak kedai runcit india..
'HM NAK MINUM LAH'
sesampai di kedai tuh aku intai peti es dia,
'100 PLUS BARU MENGHIDRAT DGN LEBIH CEPAT..'
aku buat bayaran..

sambil aku terkial-kial nak bukak air tuh..
mata aku meliar tgk buku/majalah/paper yg diletakkan didepan kedai tuh atas satu meja..sedang aku mata aku berlari-lari anak atas meja tuh..
'SHING!!'seperti ade sesuatu yg bersinar..
cube teke aku nampak ape???

MAJALAH PANDUAN DUNIA NARUTO! RM3.90
berbalut plastik dan ada free key-chain SASUKE

tgn aku dah sampai kat buku tuh .
tak teragak2 aku ambik..nipis buku tuh..
tak berbaloi..lagipun dunia naruto tak wujud..
tapi keinginan yg tinggi..aku tatap dalam2 buku tuh..

pompuan india tuh dah pandang semacam..
'AH LANTAKLAH DIA NAK KATER APER!'
aku teke dia mengate aku bodoh sbb beli buku nipis tuh yg mahal(bagi aku dan emm mungkin juga bagi dia)dan mungkin dia kate..MACAM BUDAK2..hehe

aku beli ke?!
HAAHHH AKU BELIII AKU PUN TAK CAYA AKU BELI BENDE NGARUT TUHH!
KALAU PENERBIT BUKU TUH GUNAKAN FREE KEY-CHAIN SBG PENARIK ..AH!YA DIA BERJAYA!

*sebelum nih aku beli perisai besi yang kat dahi naruto tuh(RM4.90)
aku tak tau naper aku beli ..hm..

p/s: blackpurple~
hang tgk video tuh kalau hang tak kenal gak ..aku syorkan ko beli majalah panduan
naruto..haha

orochimaru-sama~
haik!

20 comments:

blackpurple @ jowopinter said...

Sapa Naruto? Kalo Shin Chan...Nobita...tu aku kenal la...hehehe...

hitomi said...

slalu jugak tinguk crita kartun Naruto di tv tu...hhehehehe...Best!!! tapi sy lagi suka sailormoon...hehehehe...ditambah lagi dengan kehadiran 'momoru'...kuang3x!!!

BooK said...

kau hantar kan rm 1000 utk aku. sebagai balasannye aku bagi key chain naruto aku! (ni terapi fasa pertama utk kau)

Petiais said...

bp,
naruto?dia satu kapal dengan shin chan ngan nobita da..tu ler ko..
tgk tv mata pejam maner nak nampak..kehkeh

sleepless,
kehkehkeh tu ar pasal dan aku rasa mak cik india tuh dapat mengesan obsesi itu dlm diri aku tatkala dia melihat aku dgn wajah curiga..hehe

hitomi,
oh yer kawan aku gile angau dgn mamoru ..aku naik heran sbb dia angau macam angau dgn org betul..uiks

book,
blh tahan terapi kau yer?ceh baik aku gune seribu tuh beli buku panduan tuh untuk dptkan key-chain free tuh bebyk..haha

Sir Mute Key Chicks said...

aku dah tgk naruto anime sampai episode terbaru..178..

kat sekolah, aku pakai cincin naruto n bebudak panggil aku sir naruto..haha

kat manga kreko, dah masuk episode latest pasal naruto pegi selamatkan bayang angin - ninja angin Gaara yang telah diculik oleh satu kumpulan gelap bernama Akatsuki..haha..aku bukannya kipas susah mati Naruto, tapi aku enjoy baca cerita tuh pasal banyak idea yang aku boleh dapat.betul

Petiais said...

semut,
oh yer dulu aku ikut kat astro pastu aku luper yg aku ikut cerita naruto..pastu aku hilang ntah kat episod maner..

tv ulang balik..aku ikut balik..pastu aku ade exam..aku masih kehilangan lagi..

ingat nak pinjam kat kawan segala cd naruto dia yg tinggi giler tu..aku was2 jika ia membawa aku kepada lembah fanatik..hahaha

Sir Mute Key Chicks said...

weih.
kau download jer laa guna arieslite.
dia kuar episode baru setiap dua minggu.haha

Petiais said...

oh tidak kau sudah menghasut aku ke arah fanatik naruto..oh aku mula mengalami aura hokage ke-5..hhaha

Petiais said...

semut,
oh yer aku pakai ares cari video dia..episod terbaru 179 ko tipu aku yer??hahaha..

Sir Mute Key Chicks said...

haha.kau yang tertipu. episode 179 itu sebenarnya cerita lucah.haha

Sir Mute Key Chicks said...

*ralat..anime naruto akan keluar setiap seminggu.harap maklum

Petiais said...

semut,
hampeh le ko..kau ade berite citer 179 kuar khabar kan padaku..tak sabar ku hendak tahu siapa gerangan yg mncuri star..itu huahuahua aku dah tgk 178 kahkahkah..(gelak naruto abih)

hitomi said...

wa, kawan ko tu d tahap angau yg kronik sdh tu...bahaya tuk perahu2 kecik..hehehehe...

kambing said...

kalu aku pun rasanya aku beli gak...ada baca bleach tak...itu komik kegemaran aku...selain dds...selain naruto...selain eiji...selain pretty face...bla bla

Unknown said...

lepas habih baca bagi aku pinjam yer... hait!

Sir Mute Key Chicks said...

toshiba,
hari nih episod baru klua.ko dl kat aries lebih kurang pukul 5 dan ke atas.

kambing,
aku baca bleach jugak.tapi dalam kreko laa.haha

pengkhianat kg daun,
nak beli la.haha

Unknown said...

to semut: sukati aku la.. hehe.. BTW, apsal ko menjawab merangkap tuan blog nih?

Petiais said...

hitomi,
aku gelak jugak hahahaha

kambing,
oh setelah melihat naruto mata ku seakan buta dgn bende lain..hahahaha

orochimaru,
oh kau nak pinjam..ko byr aku rm4.00
baru aku kasi..hahaha..business is
business..

semut,
oh yer?aku skang tgh reiew sumer episod..

orochimaru,
semut mmg camtuh..walau di mana dia berada dia akan menjawab dan menjawab tak renti renti..chakura dia tidak dapat dikawal..hahaha

Petiais said...

semut,
pukul 3.00 aku dpt mesej ko..dan pukul 3.01 aku tgh tgk episod 179 skarang..hahahaha(gelak style naruto)..gile bangga

Sir Mute Key Chicks said...

haha.dan aku masih menunggu untuk dl cerita tuh.haha hampes..

pengkhianat kg daun,
memang hobi aku menyampuk.haha

p/s:aku balik kerja dekat pukul lapan. makan, semayang, tgk tv, beli makanan.baru on pc