Tengah feeling-feeling ingat zaman haji 2011 walau skang dah 2014. Mentara ada umur berazam nak coretkan sampai abis. Tapi takde mood. Eh?! Ya Allah dah 2015! 2016? Fuh

Friday, September 20, 2013

Hantu Hempap


JUMAAT

Di tengah malam. Sakan kawan-kawan ofis aku berborak pasal hantu. Mukadimah dibuka oleh yang lelaki. Si Husni. Cerita Husni...

"Aku rasa paling aku seram bila aku kena hempap. Bila bukak mata gelap je. Padahal siang masa tu. Dan dan nampak benda tu betul-betul atas dada aku...Masa tu nak jerit. Tak keluar apa.. Tak sanggup bukak mata..Pejam mata baca ayat apa-apa sampai bole keluar suara, dapat gerakkan badan. Bukak mata dah tak ada."

Bersungguh mood seram dinaikkan.
Tiba giliran aku..


Petiais: Aku tidur bawah alang. Selimut satu badan...

Sedang asyik aku mengarang cerita(Menaip).

.

.

.

.

.

.

.

Zeera: Macam mana awak boleh tidur bawah alang lak? Terjatuh? Kenapa tak tolak je alang tu tak pun kejutkan dia ke?

.

.

.

.

.

.

.

.

Husni: Zeera........ Alang tu bukan orang





Potong betul


No comments: