Tengah feeling-feeling ingat zaman haji 2011 walau skang dah 2014. Mentara ada umur berazam nak coretkan sampai abis. Tapi takde mood. Eh?! Ya Allah dah 2015! 2016? Fuh

Tuesday, October 20, 2009

siapa lagi otai

en Filip sakit.
Sudah 2 bulan.
Maka terpaksa orang lain gantikan tempat dia, kak wana aku panggil. Memandangkan kerja beratur panjang Kak wana yang tua dari aku 2 tahun kena ganti en Filip. Tapi otai nya seperti budak yang muda 4 tahun dari aku.

en Filip returns.
Filip: siapa bukak laci i ni? (sangat ingin tahu memandang kan dia lock laci meja dia)
anoynymous: kak wana.(pekik dari jauh.ya office itu sangat besar dan panjang.)
Filip: haH. i kunci laci ni tau. (terkejut) how can she open it?
anoynymous: pakai paper clip.

anoynymous1: otai nya.

------------------------------------------------------------------------------------

tadi aku sampai tepat pukul 8. Aku masuk office, kosong! Macam tak caya, tak mungkin aku manusia pertama sampai. Tak penah dibuat aku org pertama sampai office.

Aku intai sikit bilik bos kecik. Takde jugak! Bos kecik sangat komited orangnya, selalu aku sampai mesti dah ada dah dalam bilik dia. Aku nak balik pun aku nampak dia lagi dalam bilik dia. Kiranya dia sampai awal balik lambat ar. Eh. Baru terfikir, dia sedar ke aku datang kerja selama ni? Hahaha.

Kalau bos kecik takde juge sangat lah pelik. 'Nazrul, ada event apa2 ke ari nih?'. Aku text nazrul yang aku kira dia ada di office dia (ground floor). 'Ada perhimpunan.tp aku mls pg...'
pagi ni ada assembly.Hohoho. Setiap bulan buat sekali. Tapi takpalah dah alang-alang aku selesa duduk. Duduk je lah menikmati pemandangan dari tingkat 3 nih. hehe.

Tengah bercircus ngan britney spears, kak siti pulak masuk. Biasa dia memang lewat sikit. Aiseh baru nak joli katak dalam ofis kosong. Aku ingat dia join assembly.

aku: akak tak pegi perhimpunan ke? (kot kot dia tak tau seperti mana aku yang tak tau la kan)
dia: akak kan. sepanjang akak kerja sini. akak tak pernah pegi.
aku: (-.-)


'Nazrul. kalau ko kata kak wana otai .
Aku rasa.
Kak siti lagi otai.

tak penah pegi assembly'

Nazrul: perhh.. hebat2.. hahahaha