Tengah feeling-feeling ingat zaman haji 2011 walau skang dah 2014. Mentara ada umur berazam nak coretkan sampai abis. Tapi takde mood. Eh?! Ya Allah dah 2015! 2016? Fuh

Monday, December 01, 2008

cerita hari ini

Bila lidah berkata

labu:ko tau, semalam ayu* tulis nama dia kat pda si adi ape tau
labi:ape?
labu:ayu* loves fahri* forever.pastu dia lukis heart.ha3.tak leh bla
jelita*:kahkahkah
labi:ala biasa ar tu.org dilamun cinta.(nada perli)
labu:haah.labi kau pun boleh buat gak. labu loves farr..err
mereka(ayu*+adi+jelita*): HAAAAAA!!!!!.LABI KAU KENE HATI2 LABU DAH PASANG NIAT TUH!
labu: woi woi woi sori sori.kehkehkeh.name lebih kurang.name aku lagi senang sebut vokalnya.tuh tersilap tu
ayu*: dah la labu.ckp jee

*nama samaran


Cicak man


kita penah tgk superman,batman,spiderman, mcm2 man lagi lah.
kelmarin tgk cerita mercury man.cerita thailand.best jugak la.boleh tahan.part lawan2 pun cam mantap dia punya steps.cun betul.kagum ar thailand pun dah ade superhero la!

tiba2 hati aku berdetik.
'nasib baik kita ade cicakman'


Baik pakai

hush.byk nye semut.cepat betul dia trace.
huh?
mak tau tak dlm ni ade ape(sambil menunjukkan pada tupperware bulat berwarna kuning)
ade apa?
ade susu dlm ni tau.(aku baru isi semlm nye susu pekat)
hah?!susuk?!
hish ape mak ni.susu la.kalau susuk.baik org pakai buat apa simpan dlm tupperware.


19_01

subuh tadi aku bace mesej dari
sha@yati@yana:
>>inbox: semoga pjg umur.
>>sent: 00.02

aku reply
>>terima kasih.aku pun tido awal semlm.

*aku tido kul 11.kawan aku sanggup tunggu 12 tuh


Klinik Pergigian Anis

Happy Birthday to 'LABu' have a nice day.
'huiyo! dentist wish org birthday ar!!'


2 comments:

blackpurple @ jowopinter said...

He he he. Macam-macam!

Anonymous said...

bp,
yeah macam2