Tengah feeling-feeling ingat zaman haji 2011 walau skang dah 2014. Mentara ada umur berazam nak coretkan sampai abis. Tapi takde mood. Eh?! Ya Allah dah 2015! 2016? Fuh

Tuesday, June 10, 2008

sufiya dan dirinya

kakakku dalam pantang.dia pantang kali ke2 di rumah ku aka kampungnya.

di bilik air.

sufiya: woohooho ayer!ayer!
aku:sabo le.tanggal baju dulu!
sufiya: woohhooohoo!(menjerit tgk air paip bercebur mengalir)

aku: sabunn badannn.sabunn baa
sufiya:dann

dah hampir siap mandi..

aku:(alamak terkene sabun plak kat tgn dia)ha gosok tgn.gosok tgn(tanpa memberi demo pada dia)
sufiya: pelepap!pelepap!(sambil menepuk kedua belah tapak tgnnya dgn yakin!)
aku: bukan la..itu tepuk..achik nak sufiya gosok tgn.gosok macam mana?
sufiya: (diam.mata nya bulat melihat aku.lama.mata nya turun melihat tgnnya.lalu kedua belah tgn nya rapat)
aku:(wah..baru saja aku nak memuji)
sufiya:(dia menggerakkan tgnnya dgn tapak tgnnya rapat antara satu sama lain.serentak.depan.belakang.depan.belakang)
aku:(..............)
aku:hahahahaha!

5 comments:

Ami said...

Aku mati² ingat kau perempuan.
Eh, sufiya tu berapa tahun?

Sir Mute Key Chicks said...

eh.kamu perempuankah?lelakikah?pondan?tak mungkinkan?

Bunga Rampai said...

Petiais ni Makcik atau Pakcik Sufiya? eh eh, menyibuknya saya nak tahu.

Salam :)

Anonymous said...

sufiya baru setahun lebih.tembam.putih.

Petiais said...

sufiya ade 6 makcik dan satu pakcik.

aku ada abang