Tengah feeling-feeling ingat zaman haji 2011 walau skang dah 2014. Mentara ada umur berazam nak coretkan sampai abis. Tapi takde mood. Eh?! Ya Allah dah 2015! 2016? Fuh

Monday, June 23, 2008

ke tepi! ke tepi!

sufiya suka cakap

TEPIII!!TEPI!!!

dalam apa jua situasi.geram.amarah.duka.rajuk.
kadang bengkek gak.dia dok marah kite2 yg tua nih dengan `'TEPI!!TEPI!!'

org tak usik pun.tgk dari jauh je.dia marah kite tepi gak.

akak ke-3: sape ajar dia ckp tepi nih?
abg ipar : ntah. tak tahu plak.

aku pun kusutkan kepala pikir iklan tv ape yg sebut tepi2.kot dia belaja dari tv.
dia suke marah org ngan tepi2.maka akak ke-3 aku pun..

sufiya: TEPI!!TEPI!!(sambil tgn menolak2 akak aku yg ade kat tepi dia.padahal akak aku tu tak buat apa pun)
akak ke-3: KE TEPI KE TEPI GERGASI SUDAH KEMBALI MENERAP REVOLUSI TERGEMPAR INDUSTRI!(sambil tgn buat style rap)

*lepas tuh kalau dia jumpa org lain dia akan marah TEPI! tapi bila nampak akak aku yg ke-3.dia akan ckp tepi2 sambil tersengih2 tanpa amarah.

4 comments:

Ami said...

Sapelah yg ngajar dia layan lagu KRU tu?

Butaseni@Wan Raja said...

hehhe comey lak mcm tu

Sir Mute Key Chicks said...

sepupu aku.anak paksu.duludulu dia suka cakap "anawa"...

aku pelik.rupa-rupa dia cakap "jangan laa"

adus.aku kena amek kursus bidang bahasa kanak2 pulak lepas nih

Anonymous said...

ami,
kitaorg 7 beradik mmg kipas-susah-mati kru.haha

butaseni,
:D

semut,
sufiya byk ckp.sepatah haram tak paham