Tengah feeling-feeling ingat zaman haji 2011 walau skang dah 2014. Mentara ada umur berazam nak coretkan sampai abis. Tapi takde mood. Eh?! Ya Allah dah 2015! 2016? Fuh

Sunday, January 24, 2016

Tanda-tanda anda dah bersedia untuk berkahwin

Dalam organisasi kami, engkau lah tukang reserve segala facilities, engkau lah tea lady, engkau lah business analyst, engkau lah tukang tulis report dan entah apa lagi yang boleh kau boleh lah.

Hari tu ada meeting dengan client. Kami tak ada tea lady. Maka aku lah tukang buat kopi memandangkan aku yang organize meeting untuk hari tu. Aku buat kopi O. Gula aku letak bekas asing, sebab ada orang suka pahit ada orang suka manis, jadi suka hati kalau depa nak manis pepandai sendiri letak.

Sebaik aku letak kan dulang di atas meja meeting, maka sorang pegawai perempuan bersuara. Aku kira beliau sebaya aku, tapi aku percaya dia fikir aku lebih muda daripada dia.(Mungkin kerana statusnya yang sudah berkahwin).

"Wah. Ini dah boleh kawin nih"





G.i.l.a. Kalau begitu. Darjah satu aku sudah boleh kahwin.

1 comment:

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)