Tengah feeling-feeling ingat zaman haji 2011 walau skang dah 2014. Mentara ada umur berazam nak coretkan sampai abis. Tapi takde mood. Eh?! Ya Allah dah 2015! 2016? Fuh

Tuesday, November 25, 2008

lauk

11.10 am
bos jeling.

-------------------------------------------------------------------

10.45 am

mak:bos* pegi beli lauk.lauk siap je.

aku yg mendgr.'wah beli lauk siap!'

betul ke mak nak suh bos beli lauk siap?
ye la.dah lambat.(bersinar mata aku.shing.shing.)

11.00 am
ruang tamu..

g la beli lauk cepat.lambat ko beli.org tak nak masak.ko beli yg siap terus la(konon ugut.walhal..)
hm(sambil matanya tertancap pada screen laptop nya dgn tekun)
g la cepat!(sambil aku landing kat sofa)
senyap.
bos!cepat la beli.(tgn aku main2 wayar headphone dia)
senyap.
pap.(aku tarik wayar headphone)
bising seketika ruang tamu dgn audio dari laptop dia.
cepat la bos!(aku lihat dia menyambung semula wayar headphone)
senyap.
bos cepat la g belii.
senyap.
(tgn aku main2 wayar headphone.nak tarik.berhenti.tak jadi.bergerak ke sebelah.wayar power supply)


4 comments:

Ami said...

Correction..10.10 am kot?
Pastu..apa jadi lepas power supply dia kena cabut?

Anonymous said...

ami,
tak lah, mmg 11.10 am.

11.10 am, itu lah yg terjadi

Ami said...

Hahaha..oke.. dah paham.
Jeling je?
Scary tak?
pastuh apa jadi?

Anonymous said...

ami,

dia bangun jugak 11.30 seperti yg dijanjikan.
jeling dia kelakar.aku gelak.dia pun gelak ar.

*aku penah tarik dulu.ngamuk wo!tuh yg takat pegang je