Tengah feeling-feeling ingat zaman haji 2011 walau skang dah 2014. Mentara ada umur berazam nak coretkan sampai abis. Tapi takde mood. Eh?! Ya Allah dah 2015! 2016? Fuh

Monday, November 17, 2008

adus

tukar dawai baru.gigi aku dah rasa tegang.saiz dawai makin kecik.

malam..

isk!(sambil melibas2 tgn menghalau kelkatu dok terbang2 depan muke)
halau punya halau.
KETAK!

AAAAAAAAAA!!!!!(aku terketuk dagu aku ke atas.adus!gigi kapak aku dah tenggelam ke atas)

............................................................................................................

berubat dgn ustaz..

ustaz:parut tuh(sambil tunjuk parut kat kaki)
aku:jatuh tuh
ustaz:org kate byk parut nih org kuat
aku:kuat?(kehkehkeh kuat mende)mane ade.kelam kabut ade le.

..............................................................................................................




No comments: