Tengah feeling-feeling ingat zaman haji 2011 walau skang dah 2014. Mentara ada umur berazam nak coretkan sampai abis. Tapi takde mood. Eh?! Ya Allah dah 2015! 2016? Fuh

Friday, August 15, 2008

what the ****!@#$@#

kami duduk kat computer lab.ade gap 1 hour.aku dan kawan aku lagi 2 org mmber ikut(pompuan+laki)maka 2* lagi org member laki itu ikut juga.

lalu dlm lab.aku byk focus pade screen aku je.sesekali aku tanya kan pade 2* tadi yang ada dibelakang tatkala mcm confius.jawapan diberikan pada nada yg selamba nye kuat mcm kami je yg pakai pc kat situ.hehe.

tibe2 tanpa disedar kami. dua line depan kami dah diisi oleh senior student.kami ditegur.

we r having class rite now.(dgn mata jeling tak ley bla)
aku dan kawan ku yg perempuan >>huh?
we r having class rite noW.(sedikit tinggi suaranya yg dah sedia keras)
aku dan kawan ku yg perempuan lagi>> huhh?
we r having class rite nOW.(tak tahan sabar dah.)
aku dan kawan ku yg perempuan>> oooooo...(mulut bulat 'o' lalu kembali memandang screen masing2)

*tak lama pastu kami keluar la jugak.kesiankan dia da penat jeling2 kan.

kawan laki ku:

'apehal tgk org mcm tuh.nak kene lempang??what the F...'(dgn nada lembut sekali)
*suaranye langsung tak mcm org marah

No comments: