Tengah feeling-feeling ingat zaman haji 2011 walau skang dah 2014. Mentara ada umur berazam nak coretkan sampai abis. Tapi takde mood. Eh?! Ya Allah dah 2015! 2016? Fuh

Sunday, August 10, 2008

pink Sunday

saya balik ari sabtu.

walopon dah sabtu saya balik jugak.sbb terlalu rindu.rindukan.
'Oya'
maka saya pun balik berjumpa dgn sufiya.

ahad.
tgh ari saya dah balik.setelah menemankan akak ku yg solo ke kenduri kawannyer.
sambil lalu saya bawakan buah tgn utk classmate ku yg kampungnya jauh.kasihan kan dia maka kek ku bekalkan.

di laluan balik ke blok .saya berenti seketika di kawasan berdekatan dgn blok kawan saya.(lelaki).dari tangga lagi..

dia:**** pakai baju kurungg??(sambil sengih dan mata ke arah lain dgn kepala tergeleng2 tidak percaya)

saya:(apakah?!)mulut sengih je.


di bilik
'ape org tak pernah perasan ke aku pakai baju kurung?'

di YM
ko tak pernah nampak aku pakai baju kurung ke?
tak

*dia seorang lelaki yg kitaorg(geng perempuan) boleh bawak bersembang.

No comments: