Tengah feeling-feeling ingat zaman haji 2011 walau skang dah 2014. Mentara ada umur berazam nak coretkan sampai abis. Tapi takde mood. Eh?! Ya Allah dah 2015! 2016? Fuh

Sunday, September 02, 2007

musuh

akak: ko nih duduk sini ..buat baik ngan senior..senang hidup ko kat sini ..tau tak?!
aku : em.tau.

ah aku bukan kaki bodek tak pandai le plak bab2 nih.slalu akak2 aku pesan bende alah nih.aku tau sbb aku tak byk kenalan .jadik untuk menyenangkan idup aku ar ..so rapat2 ar ngan senior..tapi ntah bagi aku kebanyakan nye kereks++..jadi aku pun tak de ati nak berbaik atau mmpunyai hubungan pun..yer ar senyuman dibalas dgn mulut masam.sape selera nak tgk muke camtuh.end up aku pun masamkan muke kalo jumpe org mcm tuh.dia ingat lawa tayang muke masam jeruk tuh.dan dia ingat aku kempunan sgt nak senyum ngan dia..mintak maap bukan kutuk..luahan perasaan ;)



sebulan kemudian..

aku telah pun mempunyai musuh di kalangan senior..
dan...

mujur...
geng brother tuh tak besar sgt..kalau tak ..hm..

DUSH!
abis ar aku kene ngan dia..kot dia buli aku through club yg aku masuk..hm..ntah le...

3 comments:

Unknown said...

Tak puas hati dengan senior?
Rasa nak belasah orang?
Nak tunjuk terer?

Inilah masanya..

Tawaran Istimewa
Belajar Forbidden Jutsu dari Sekolah Ninja Orochimaru di Kampung Sound.
Kursus Intensif selama 3 Tahun.
Harga Boleh Dirunding.

Anonymous said...

orochi,
hehe..takper insyaAllah ilmu ini cukup utk tahnkan diri..yeah!

artisticklytouch said...

ko belajar kat mana ni peti ais?