Tengah feeling-feeling ingat zaman haji 2011 walau skang dah 2014. Mentara ada umur berazam nak coretkan sampai abis. Tapi takde mood. Eh?! Ya Allah dah 2015! 2016? Fuh

Thursday, September 27, 2007

baFAkalFAL teFEmanFAN hiFIdupFUP

mid-sem exam..

aku exam ari tu..pepagi..haihh

abis exam baru aku perasan aku sebelah budak foreigner dari CHINA..
ye budak tu comel..hehe..aku pun ape lagi..gurau sikit ngan member aku

woi!
hah?
ko tgk sebelah aku(sambil mulut tersengih)
(member pun jenguk sebelah aku)ape dia?
hehe..bakal teman idup aku
(member sengih )
herk?!
aper hal?
OHFOH MYFYE GODFOD!
naper?
oforangfang befelafakangfang cifinafa infindonfon!

5 comments:

hitomi said...

pandai juga ckp style mcm tu..
so, mafacamfam mafanafa efexamfam? bofolehfeh skorfkor kafa? hehehehe...

artisticklytouch said...

hah, kantoi!

zwitterion said...

hehe

Butaseni@Wan Raja said...

hehehe aku konfius baca entry lu hehehe
slamat hari raya bro.

Anonymous said...

hitomi,
alahai dafapatfat bifi tafapifi alhamdulillah je :)

artis,
muahaha

zwitterion,
hehe

butaseni,
ko buat paham je da