Tengah feeling-feeling ingat zaman haji 2011 walau skang dah 2014. Mentara ada umur berazam nak coretkan sampai abis. Tapi takde mood. Eh?! Ya Allah dah 2015! 2016? Fuh

Saturday, July 01, 2006

hari-hari klakar....

cafe....

aku dan 2 member aku gi cafe...dah abis makan ..kami pun berangkat nak pulang..sambil nak jalan keluar dari lantai..ternampak lah naruto..aku yg hardcore naruto mule le berckp tak de noktah ngan member aku yg jalan sebelah aku nih..member aku lagi sorang jalan kat depan dulu dah...

aku:BLA..BLA..NARUTO NIH...BLA...BLA..NARUTO NIH...BLA..BLA..LAME LAGI NAK ABIH..BLA..BLA..300 EPISOD

member sebelah aku:(muke blur jer..dia tak minat naruto tapi aku nak citer gak..tgh2 aku dok bercerita..tetibe member aku yg blur nih..)EH EH EH EH EH...ERR..TU..ER..(jari telunjuk tunjuk ke depan)

aku:(mata melilau tgk depan..baru prasan..member aku yg tinggi dan besar tuh dah ilang..aku pun ngan bodoh bodoh pun tanyer..)eh?maner si ****?cepat dia jalan ?(pastu aku dgr member aku gelak...sambil tgk bawah)

hahaha member aku yg tinggi dan besar itu jatuh masuk longkang..aku kesian kan dia tapi aku nak gelakkan jugak hahaha..ramai giler yg ade kat situ ..malu tak usah ckp ..dah mmg muke tak malu dah...

subuh....

subuh tu aku bangun aku mandi dan nak semayang tapi ...aku teringat..kat surau ade jemaah kot..dalam ati aku malas nak join jemaah sbb karang mesti kecoh saper nak jadi imam pastu nanti last2 aku jadi imam..ntah camner aku pakai selipar dgn t-shirt dan tuala aku berlari nak jengok surau..nak dijadikan balasan ,aku punye tapak kaki kanan hilang paksi simetri..maka GEDEEEEBUUUKK!!!sakit tak payah citer, punggung aku mau jadi peset sbb jatuh tuh hush!
yg aku tau malu aku lagi byk dari sakit..sbb ade dua budak nampak aku jatuh cam nangka busuk..maka aku pun buat2 sakit nak elak malu..YEAH!!dua budak tuh kesian kan aku hehehe..

dewan kuliah..

aku dtg kuliah ikut jam aku atau dgn kata lain ..aku lambat skit..jadi kalut skit..dah la subuh tuh jatuh ,punggung sakit lagi nih...tgh melilau cari member setia aku ..sambil kaki aku dok menapak dan menapak turun tangga dari pintu masuk atas dewan..aku ingat kaki kiri aku yg baru diturunkan tuh dah cecah lantai jadi kaki kanan ,aku lepas kan dari kedudukan asal utk diangkat maka jatuh melutut aku di tepi budak2 yg dah ade dlm dewan tuh.. budak pompuan sebelah aku dah terkujat mamat belakang pompuan tuh dah gelakkan aku..bukan mereka sahaja..ramai lagi..aku pun dgn confident berdiri dan .."SEBELAH AWAK TUH ADE TEMPAT KOSONG KE?"..kpd budak pompuan yg terkujat tadi..hehehe

*aku mengalami kejatuhan pada hari itu..dan aku rasa malu sudah tiada dalam diari aku..ya aku suke memalukan diri aku sendiri..aduhaii

10 comments:

Unknown said...

hahahaha... jatuh macam nangka busuk.. hahahaha....

Bunga Rampai said...

Salam.
Lama tak tengok petiais ni, okey ke tak okey. Aiseyman, tak okey rupanya. Apa pun, mungkin sekarang sakit tu dah baik kan?

Moga selamat semua dan ceria :)

Wirawan Terulung said...

perghh..itu jatuh nangka busuk. sakit tu beb!!! hengatkan jatuh cinta...muahahaha!!!!

blackpurple @ jowopinter said...

Tak apa. Kau jatuh tersungkur sekaipun tak mengapa...asal jangan sampai misai mencecah tanah...!!!

zwitterion said...

tak pa, jatuh bangun sendiri no...

psst..tak termasuk jatuh cinta skali?

Anonymous said...

hmm.. cara mengatasi malu.
bagus sekali

pompuan terkujat tu tak jatuh cinta ngan ko ker?

BooK said...

peti:
kau kalau jatuh. buat muka bodoh je. sudah lah. :D

Sir Mute Key Chicks said...

haha.
aku ada member yang suka buat aktiviti macam kau.tapi dia tau kaver.kalau dia terjatuh kan,dia cepat² bangun.then dia buat² jatuh lagi dua tiga kali.so nampak la macam dia tgh memain.hampes.

Anonymous said...

saya ingat tajuk cerita patut ditukar menjadi "hari hari kejatuhan"...hehehe

Petiais said...

Orochi..
hahaha ko rugi tak tgk nangka busuk tergolek camtuh..wahaha

bunga rampai..
lama tak tgk diriku?tak per awk tenung peti ais kat umah awk ..tu la sya..haha

wirawan terulung..
wahaha ...

blackpurple..
haha ..kahkahkah

zwitterion..
mmg jatuh bangun sendiri takkan aku jatuh ..member aku yg kene bangun..haha

ron97..
yeah blaja dari yg pakar..kehkehkeh

book..
oh aku slalu buat muker bodoh..sesekali nak gak buat muke pandai..haha

semut..
ko suruh member ko hentak skit kepala dia kat dinding kasi betul skit jam dia tuh hahaha

bahiyah..
mmg asalnyer tulis hari kejatuhan pun tapi...ntah tak tau saper tukar ..haha