Tengah feeling-feeling ingat zaman haji 2011 walau skang dah 2014. Mentara ada umur berazam nak coretkan sampai abis. Tapi takde mood. Eh?! Ya Allah dah 2015! 2016? Fuh

Sunday, April 29, 2012

Santai


Bila runsing, otak celaru. Nak buat apa pun susah nak fokus.

Dulu bila aku runsing, sambil buat assignment yang merunsingkan lagi mencelarukan. Aku play video makhluk tuhan yang ini di sebelah window assignment aku.


* Kalau muslimin nak play video ni, niat salah, dosa sendiri tanggung :)). no im serious.


Benda ni akan running sambil aku buat kerja. Suara dia menenangkan jiwa celaru aku. Walaupun dia tak membantu langsung aku selesaikan assignment tapi boleh la dia bagi aku bertenang. Aku tak gemar make up, tapi aku pandai jugak la keh3 sebabkan rajin runkan dia.

Tak lama lepas tu, bila aku runsing.


Lain jantina. Tapi ada satu persamaan.
Suara mereka santai.

Membuatkan aku terfikir. Suara aku..santai jugak tak? (Dia nak jugak suara santai). Untung la suara menenangkan emosi yang celaru.

Suara aku bising, tak tau pernah santai ke tidak. Kesian bunyinya.


*Nota: Fitrah manusia, Kalau runsing ingat pada Dia. InsyaAllah.

No comments: