Tengah feeling-feeling ingat zaman haji 2011 walau skang dah 2014. Mentara ada umur berazam nak coretkan sampai abis. Tapi takde mood. Eh?! Ya Allah dah 2015! 2016? Fuh

Friday, March 02, 2012

Dua Ribu Doblas


Aku sedang mengisi borang, situasi agak formal.
Semeja dengan seorang encik muda yang agak tekun meneliti tingkah aku. Hampir selesai isi, di bawah belah kanan ada ruang tarikh. Aku tengok, ruang kosong bersilih ganti dengan jam ditangan untuk pastikan tarikh.

Haribulan, bulan dua, tahun...(sambil menulis sambil berkata dalam hati)

Sampai kat tahun. Tangan aku berhenti. Lama aku tengok kertas tu.

"Aiseyman! Ya ampunn! Aku kat tahun bila nih? Dua ribu seblas? Dua ribu sepoloh? ke Dua ribu Doblas?? "



-Bila pertimbangan hilang paksi-

5 comments:

sha said...

hahaha... welcome to 2012.. :D

sha said...

hahaha... welcome to 2012.. :D

Petiais said...

aku agak2 je dua ribu doblas, aku tulis, aku tengok dia tak ckp apa2 orait ar tu betul

angah said...

soalnye betul ke skrg 2012?

Petiais said...

ko dok tahun yg mana ngah