Tengah feeling-feeling ingat zaman haji 2011 walau skang dah 2014. Mentara ada umur berazam nak coretkan sampai abis. Tapi takde mood. Eh?! Ya Allah dah 2015! 2016? Fuh

Tuesday, September 16, 2008

the ant bully

semalam nye waktu berbuka.(sorang2 bukak sadis je)

aku pasang cerita kat pc.

'THE ANT BULLY'

lame da ade cerita nih kat ext harddisk.tahun lepas.baru bukak tgk.
seronok jugak la.

esoknya.subuh.aku sahur.(sorang2 jugak)

aku keluarkan polistrena aku dari plastik.ade 2-3 ekor semut hurung.
TAP!TAP!aku tekan semut2 itu dgn yakin.

'AH.AKU SUDAH JADI P-NUT THE DESTROYER!'

4 comments:

Ami said...

Ahaha..kelakarla kau ni. Dia macam citer bug's life ke?

tegezoot said...

Kejam!

Anonymous said...

beb sekalian,
tak sengaja lak.tak de niat.

ape perasaan nye.tatkala anda hanya ada ayam goreng utk dibuat sahur.tibe2 ade org da ambikdulu.isk2

Bunga Rampai said...

Salam Aidilfitri,

Selamat Hari Raya, maaf zahir dan batin :)