Tengah feeling-feeling ingat zaman haji 2011 walau skang dah 2014. Mentara ada umur berazam nak coretkan sampai abis. Tapi takde mood. Eh?! Ya Allah dah 2015! 2016? Fuh

Friday, March 07, 2008

ayah.ayah.

sekian lame aku pegang desktop tuh.

tgh nak bersihkan cpu.aku jumpa ade kertas terlekat pada belakang cpu.tau ape?

lakaran belakang cpu lengkap berlabel dgn name devices yg disambung.lantas.

'ayah.ayah.'(sambil kepala menggeleng perlahan dan mulut tersenyum nipis)

*kertas tuh da terlekat kat cpu sejak hari ,seminggu selepas orientasi sehingga la hari aku sedar.

ayah-58 tahun(sentiasa anggap aku budak skolah menengah rendah lagi)

4 comments:

Butaseni@Wan Raja said...

hehehhe walau pun simple cerita kau,tapi aku tersentuh jugak.hehehe
sama perangai macam ayah aku.aku dah 30 pun dia masih risau lagi kat aku haha

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the TV de Plasma, I hope you enjoy. The address is http://tv-de-plasma.blogspot.com. A hug.

KeL@T said...

kelat da tadek ayah... huhuhu...

tegezoot said...

Ayah aku Idola aku.