Tengah feeling-feeling ingat zaman haji 2011 walau skang dah 2014. Mentara ada umur berazam nak coretkan sampai abis. Tapi takde mood. Eh?! Ya Allah dah 2015! 2016? Fuh

Saturday, January 20, 2007

bile kelate' bertemu aku..hikhikhik

ajar....

di petang yg nyaman..

aku:weh ko tau ker diaorg camner(tgh ngumpat nih..hehe)
kawan: tak taH^u(fush 'ha' pedas dia pekat tui)

bile mu nak ajor aku ckp kelate..ko ngan aku tak nak ckp kelantan..ngan kawe mu nak plak
................
le..ko ckp skit2 ngan aku blh ar pas nih aku ckp bahse ko lak
gapo mu?!
(aku buntu tak tau nak reply aper balik lalu..) TA DOK GAPO! GAPO!

pecah berderai dua2 ekor gelak ..kahkahkah

mu salah.len kali mu ghoyak gini. DOK. gAPO'(muke serius ajar aku)
HEHE tapi kalo bahse melayu kan kiter ckp tak de apa apa..logik ar kan?aku buat direct translation
pelik bunyi nye

gelak balik dedua

nyanyi...

aku:weh nyanyikan aku lagu kelantan teringin nak dgr aper2 lagu asalkan ade bunyi kelantan

dia:hm aku tak baper nak mahir ler

aku:ala pendek pun tak per

dia:ok ar aku cube(muke dia muker risau tapi tenang)

aku:......

dia:hm..hmmmm(tarik nafas)

aku:......

dia: caklipicaklepo(mulut terpele'ot2 aku tgk)

aku:kahkahkahkahkah

dia:naper mu gelak

aku:lagu aper tuh (dia baru nyanyi intro aku dah gelak)

dia:nak pakaikn budak lampin

aku:mau ker budak tuh dok diam?!(konfius..lagu tuh sungguh ler comel biler aku tgk kawan aku nyanyi..aku tak leh elak gelak ar)




4 comments:

Anonymous said...

aku tak paham.. hahaha.. hahaha.. mende ni?

Anonymous said...

orochi,
haha..ko tak paham..haha..aduhai(sambil menepuk dahi dan mengeluh)

Anonymous said...

Ambo cuma nak ghoyat ...

Salam Maal Hijrah 1428 :)

Kita semakin hampir padaNya ...

Petiais said...

bunga rampai...
hehe ceh ..mu pahe dok ngan apa ambo tuleh..haha

em hampir